Millainen minä olen?

1. matkustaessani:

Haluan kokea uusia asioita. Olen aina valmis pikku seikkailuun matkustaessani. Matkustaessa kaikki stressaavat asiat jäävät kotiin ja yritän ottaa rennosti ja nauttia. Pitkätkään matkat junassa tai bussissa eivät ole ongelma, sillä omaan hyvät unenlahjat. Ainoa asia matkalla, joka saa ärsyyntymään on junassa metelöivät ihmiset, mutta niistäkään ei tarvitse häiriintyä, kun nukkuu koko matkan. :D
Matkalle valmistautuminen on pahinta. En osaa päättää mitä pakata ja siten pakkaan aina ylimääräistä.

2. kotona:

Kotona rentoudun. Jos ei huvita tehdä mitä, niin sitten vaan olen ja löhöän. Yritän hoitaa huushollia parhaani mukaan ja pitää paikat siistinä. Oma koti on turvallinen paikka ja olen onnekas, koska minulla on kaksi kotia; oma koti ja M:n koti.
Kotona ollessa lentää aina farkut ja sukat jalasta. Tilalle tulee rennot lökäpöksyt.

3. rakastuneena:

Rakastuneena olen varmasti maailman hupsuin tyttö ja sen saa M kokea joka päivä. Halin ja pusuttelen hurjasti ja hymyilen leveästi. Välillä rakastuneenakin möksöttää, mutta kun oma hani tulee kutittamaan tai tekemään jtn hassua, niin hymy palaa äkkiä. :) Toivon, että jokainen ihminen voisi olla aina rakastunut, myös huonoina päivinä.

4. romanttisena:

Olen ehdottomasti romanttinen, mutta minusta myös ns. arkiromantiikka on ihanaa. Pienet yllätykset ovat mielestäni todella romanttisia. Parasta on kun hani tulee kaupasta ja on yllätykseksi ostanut molemmille omat jacky-makupalat. :)

5. huonoimmillasi:

Kauhea känkkä. Yleensä känkkäilen vaan itselleni. Välillä on päiviä kun hiukset, naama ja vaatteet mättää ja silloin känkkään ihan kamalasti. Välillä ihan hävettää.

6. potiessasi huonoa omaatuntoa:

Huono omatunto tulee jos on mennyt sanomaan toiselle jtn tyhmää. Silloin yrittää yleensä korjata asian jollain kivalla asialla. Ja tietenkin anteeksipyyntö on hyvä, jos on tehnyt jtn todella tyhmää.

7. intohimoisena:

Intohimoisena olen sekoitus kaikkia tunteita ja silmissä on lievä hulluuden kiilto :P

Kommentit

Suositut tekstit