Kumpi ja Kampi tappeli...

Päivän saldo: Mikkelin rantamaisemia ja kanelisydämiä. :) Hyvin olen jo kotiutunut tänne itäisempään Suomeen. Itse asiassa ei ole ollut yhtään ikävä Forssaan tai Tampereelle..no vähän Treelle, koska se on mun rakkaani. Kaverit nyt on semmonen asia, joita tulee ikävöityä, kun ei vielä tunne ketään täällä. Kun sais töitä niin tutustuisi edes työkavereihinsa. Tai sitten pitää mennä harrastamaan.

Harrastamisesta tulikin mieleeni, että olin ihan tohkeissani mun CMS-kuntoklubin lahjakorteista kun luulin, että ne käy Mikkelin Fressissä. No, kävi ilmi, että eivät käy. Fressi ei kuulemma kuulu CMS-ketjuun, vaikka CMSn kotisivuilla niin väittävätkin. Hieman harmittaa. Lähimmät CMSn toimipisteet löytyvät Pieksämäeltä ja Lappeenrannasta! Ne nyt on vuoden voimassa, et saatan löytää niille käyttöä myöhemminkin tai sitten myyn/lahjoitan ne pois. Saapi nähdä. Fressistä kyllä oltiin mielelään antamassa mulle 25 euron lahjakorttia, jos menen tutustumaan niiden tarjontaan. En tiedä menenkö, koska sit vaan harmittaa kun ei voi jatkaa siellä käyntiä, kun niillä on niin pirun kalliit hinnat. Mikkelin Naisvoimistelijoiden jumpat kuulostaa kans ihan mielenkiintoisilta, eikä kevätkortti maksa kuin 60 euroa. Mutta sit jos saa töitä (siis KUN saa töitä) ei kuitenkaan ehdi hyödyntämään korttia niin paljon kuin muuten. Ota nyt sit selvää mitä tässä tekisi. Ehkä olisi helpompaa mennä jonnekin yhden lajin tunneille niin kuin ennenkin, mut myöhäistä se nyt on, kun kaikki kurssit ovat alkaneet tammikuussa eikä kesken kauden voi aloittaa mtn. Ärmur.

Mutta nyt niihin tämän päivän kuviin. Mikkelin satama näytti lumiselta ja hiljaiselta. Veneet uinuivat talviuntaan lumeen kietoutuneena. Kuvittelin kuinka kauniilta satama näyttääkään kesällä laineiden liplatellessa.

 
  
  

Mikkelin rautatieasemallakin näytti rauhaisalta, mitä nyt muutamat puujunat liikkuivat raiteilla.
  
Illemmalla pääsin käsiksi aamulla tekemääni pikkuleipätaikinaan. Tein Kanelisydämiä Riikan ohjeella ja niistä tuli herrkullisia.

 
 Namskis!

Kommentit

Ninna sanoi…
Mikkeli on kyllä oikeesti ihan mukavan tuntuinen asuinpaikka. Itse olen sinne nyt toivottavasti syksyllä muuttamassa kun saan elämäni siirrettyä sinne, se ei aina ole niin iisiä :)
Toivottavasti viihdyt siellä hyvin jatkossakin! :)

Pieni mainostus; jos haluat jatkaa mun juttujen seuraamista uudella blogillani niin siirräs itses sen lukijaks, jos mielestäs tuo vanha oli parempi paina mun vanhan blogin äänestysnapista sitä 'älä muuta'. Kiitoksia! :) En haluaisi nimittäin luopua uudesta lukijasta :)
suvi-tuulia sanoi…
komeita kuvia satamasta :) itsekin asun mikkelissä!

Suositut tekstit