SATA

  1. Minulla on mielestäni oikein kaunis etunimi, enkä vaihtaisi sitä pois.
  2. Vihaan nen -päätteisiä sukunimiä. Ihan typerä asia vihata, mut ei mahda mtn.
  3. Mulla oli monen monta vuotta peppuun asti ulottuvat hiukset. Yläasteella kyllästyin ja leikkasin vähän lyhyemmäksi..edelleen siis pitkät hiukset.
  4. Pelkään hiusten värjäämistä. Olen värjännyt hiuksia kevytvärillä 4 kertaa elämäni aikana. Pelkään, että värjääminen vahingoittaa hiuksia.
  5. Välttelen värjäämistä myös siksi, koska jos saan kehuja hiusteni väristä, tulee paha mieli, koska kukaan ei ikinä kehu mun luonnollista tukkaa...paitsi kerran lukiossa kaverit sanoi kesällä, että mulla on ihana auringonraidoittama surffitukka. Kiitos Terhi ja Saara. :)
  6. Olen taikauskoinen.
  7. Uskon myös kaikenlaisiin yliluonnollisiin juttuihin, jotka muiden mielestä ovat hömpötyksiä.
  8. Aloin näyttelemään 4-vuotiaana.
  9. Ensimmäinen roolini oli haudankaivaja päiväkodin näytelmässä. :D
  10. Lukion jälkeen harrastus on jäänyt. Ehkä pitäis ängetä täällä Mikkelissä teatteriin.
  11. Rakastan laulamista ja omaan kivan äänenkin.
  12. En laula enää nykyään kavereiden seurassa, koska pelkään heidän mielipiteitään. Aika tyhmää.
  13. Yläasteella meillä oli tyttöjen kanssa bändi nimeltä Kolari. Käytiin bändikerhossa ja hengailtiin bändikämpällä.
  14. Eihän siitä mitään tullut. Asia olisi ehkä ollut toinen, jos bändikerhon opettaja olisi ollut kannustava ihminen. Mutta kivaa oli. :)
  15. Piirrän ja maalaan. Päiväkoti-ikäisenä pidin usein taidenäyttelyitä huoneessani.
  16. Suosittuja piirrosaiheita lapsena: porot, hepat, vaatteet.
  17. Rakastan tanssimista. Olen harrastanut tanssia pitkään. Tanssi tulee sydämestä ja se näkyy.
  18. Sain oman kännykän jo tokalla luokalla, mikä ei siihen aikaan ollut kovin yleistä...
  19. Mulla on omasta takaa kauniit, pitkät ja kovat kynnet. Kaikki aina ihastelee niitä, mikä on ihan kiva juttu.
  20. Olen käynyt lumikenkäohjaajan peruskurssin. Aion jatkaa koulutusta tulevaisuudessa. Lumikenkäily on kivaa!
  21. Olen aina ajoissa kaikkialla, kouluunkin menen aina puoli tuntia ennen tuntien alkua. 
  22. Ahdistun suuresti jos myöhästyn tai olen paikalla juuri H-hetkellä.
  23. Omaan hurjaakin hurjemman ja villiä villimmänkin mielikuvituksen.
  24. Joskus en saa unta, kun mielikuvitus laukkaa.
  25. Pidän joskus..aina hassuja ääniä, riittää murulla ihmettelemistä, että mikäs ankka se meidän olohuoneessa nyt on. :D
  26. Laitan paljon ruokaa ja olenkin oikein hyvä siinä.
  27. Otan myös liikaa paineita ruuanlaitosta ja joskus tulee kiukku
  28. Olen rauhallinen, mutta silti temperamenttinen.
  29. Mulla on kummallisia uskomuksia sähkölaitteisiin liittyen..
  30. Pakkomielteenä mulla on hella ja jääkaappi..ne tarkastetaan aina ulos lähtiessä ja nukkumaan mennessä..pariin kertaan.
  31. En käytä ripsaria, koska mulla on omasta takaa tummat ja pitkät ja nätit ripset.
  32. Olen myös varma, että ripsari polttaa ripsiä. Olen siis joskus käyttänyt sitä ja tullut tähän tulokseen.
  33. Valokuvaan! Rakastan valokuvata! Joskus kaupungilla en kehtaa kuvata kun ihmiset kattoo. :D
  34. Sit kun saan sen järjestelmäkameran, niin kehtaan, koska silloin ihmiset uskoo, että olen valokuvaaja enkä muuten vain hönö turisti.
  35. Haaveissa mulla on pitää oma valokuvanäyttely.
  36. Haluan usein tykätä eri asioista kuin kaverini.
  37. Ikävää, kun kaikki kaverit asuu kaukana.
  38. Mulla on kivoja kavereita, harmittaa vaan kun niitä ei näe niin usein kuin haluaisi.
  39. Täällä Mikkelissä mulla ei ole yhtään kaveria. :(
  40. Olen ollut yhden kaverin häissä kaasona ja se oli kunniatehtävä.
  41. Haluaisin paljettimekon. Kävin kokeilemassakin sellaista. Näytin makkaralta. Haluaisin sellaisen silti. Huoh.
  42. Pidän nykyään paljon ennen hameita kuin ennen.
  43. Olen muutenkin paljon tyttömäisempi.
  44. Ja se on hyvä asia.
  45. Osaan silti pitää puoleni.
  46. Olen aikamoinen omien mielipiteiden kertoja.
  47. Joskus voisin pitää suuni kiinni.
  48. Ärsyttää kun ihmiset pitää mua hiljaisena.
  49. Jossain tilanteessa kun nyt kuuluu hyviin käytöstapoihin olla hiljaa ja kuunnella mitä muut sanoo.
  50. Enkä mä rupee keksimään mtn typerää läppää jos ei ole mtn asiaa.
  51. Mä osaan kyllä olla räpätätikin.
  52. Tykkään eläimistä.
  53. Ja ne musta.
  54. Pelaan videopelejä, koska se on kivaa.
  55. Tykkään myös katsoa kun poikaystävä pelaa.
  56. Pidän myös lauta- ja korttipeleistä, mutta niitä ei nykyään tule niin usein pelattua.
  57. Meille tulee kissa. Bengali. Sitten kun meillä on varaa siihen. Kissan nimeksi tulee Kerkko.
  58. Meillä on ihana asunto melkein Mikkelin keskustassa.
  59. Tätä ennen asuin kolme vuotta Forssassa satavuotiaassa kartanossa.
  60. Olen asunut 13 eri paikassa.
  61. Tai 14 jos lasketaan mun väliaikainen Hervannassa asuminen mukaan.
  62. Olen syntynyt Lohjalla.
  63. Olen perheeni iltatähti.
  64. Mulla on 2 isoveljeä ja 1 isosisko.
  65. Pidän kauniista tavaroista ja kuvista.
  66. Kun metsäpolut tässä kuivuu, niin käydään juoksemassa.
  67. Juokseminen on vaikeaa kun ei osaa hengittää kunnolla.
  68. Onneksi mulla on oma valmentaja. ;)
  69. Mä valmistun kohta restonomiksi.
  70. Etsin kovasti töitä.
  71. Inhoan Svea-pipoja..ne on ihan tyhmiä.
  72. En syö roskaruokaa juuri ollenkaan. Muutaman kerran vuodessa syön kebabia ja ostopizzaa.
  73. Mökkeily on kivaa.
  74. Tykkään seikkailla metsässä.
  75. Metsässä tuoksuu hyvältä.
  76. On kiva istuskella laiturilla ja uittaa jalkoja.
  77. En pidä tupakoinnista.
  78. Kerran olen tupakkaa maistanut, koska olin ihan varma, että se ei voi maistua hyvältä. Ja oikeassa olin!
  79. Mua ärsyttää, että tupakoitsijat eivät viitsi kysyä lupaa polttamiseen kun seisovat vieressä ja puhaltelevat siinä sauhujansa toisten päälle.
  80. Olen käynyt yhden ainoan kerran kampaajalla.
  81. Matkustaminen on kivaa.
  82. Kerran karavaanari, aina karavaanari.
  83. Moottoriurheilu on kivaa.
  84. Ensi kesänä mennään taas rallia katsomaan.
  85. Olen mukava.
  86. Joskus osaan olla myös känkkä.
  87. Olen huono kertomaan vitsejä.
  88. Mulla on maailman parhaimmat anoppi ja appiukko. Ne on ihania!
  89. Eikä mun äidissä ja iskässäkään mtn vikaa ole. :)
  90. Kehtaan ihan hyvin lähteä kaupungille ilman meikkiä ja lenkkivaatteissa.
  91. Tykkään kovasti kirkoista, mutta välttelen niitä uskonnollisten tapahtumien aikaan.
  92. Olen vähän pakana. :)
  93. Olen työskennellyt Lapissa yhden joulukuun. Se oli parhautta.
  94. Tee on hyvää. Mulla onkin kaapissa laaja valikoima erilaisia teitä.
  95. Kahvia en voi sietää. Silti suurta herkkua on kylmät kahvijuomat ja -jäätelöt.
  96. Olen kihloissa maailman ihanimman murun kanssa. <3
  97. Olen laiska huoltamaan kenkiäni.
  98. Olen jouluihminen.
  99. Kesässä parasta on automatkat ja yöilma.
  100. Olen romantikko. Pus!

Kommentit

Suositut tekstit