Minua ilostuttaa...


Nimessäni:
Se on kaunis ja kansainvälinen. Ja sopii mulle kuin nappi silmään. :)

Kasvoissani:
Ihanan siniset silmät ja iloinen hymy. Niin ja komiat kulmakarvat!!

Vartalossani:
Sopusuhtaisuus? 

Luonteessani:
Olen rento ja hauska. Kaikki tykkää musta, paitsi ne jotka inhoo mua.. :D

Vaatekaapissani:
Siellä ei ole hirveästi mtn turhaa ja siellä on nykyisin paljon ihania hameita ja mekkoja!

Kotonani:
Tämä on ensimmäinen yhteinen koti muruni kanssa ja tää sijaitsee mahtavalla paikalla!

Työssäni:
 Iloitsisin, jos mulla olisi työ..

Ystävissäni:
Se, että ne on ihania! Ja hassuja! Ne on mun pupusia!

Perheessäni:
Mulla on kiva perhe, vaikkei niitä näekään niin usein.

Harrastuksissani:
Harrastuksissa kaikki on kivaa, kuka nyt mtn tyhmää harrastaisi?

Kumppanissani:
Mun muru on ihana ja hauska ja komea ja reilu ja kaikkee. Niin ja se tykkää musta, kuin hullu puurosta! :)

Lemmikissäni:
Milla on suloinen tyttö, joka on aikas näppärä kisu. :)

Kielenkäytössäni:
Mä en kiroile. (paitsi jos oikein hurjistuttaa..)

Musiikkimaussani:
Tykkään kaikenlaisesta musasta.

Kotikaupungissani:
Mikkelissä on kivaa. Tää on todella mahtava paikka.

Ruokavaliossani:
Se on oikein hyvä. Syön terveellisesti ja silti sallin itseni syödä herkkuja.

Naapureissani:
Ne on hiljaisia, tai ainakaan ei kuulu niiden metelit hirveemmin meille. En ole kyllä hirveemmin tutustunut kehenkään..seinänaapurityttö on kiva. :)

Nykyisessä elämäntilanteessani:
Tässä elämäntilanteessa ei hirveesti ilostuta mikään muu, kuin mun muru ja Milla. Sitten ilostuttaa kun on todistus kädessä ja työpaikka hallussa.

Kommentit

imlacking sanoi…
Mun on kans pitänyt tehdä tää kysely mutta en oo muistanut ja samoin se ärsytys -postaus noista samoista jutuista.

Suositut tekstit