Hauskaa vappua!

Meillä on vietetty vappua melko rauhallisesti. Perjantaina käväistiin Gastropub Einon avajaisissa, joka oli aivan upea paikka!! Täytyykin käydä siellä pian uudestaan ja ehkä maistaa herkkuja listalta.

Eilen käytiin vähän geokätköilemässä Kaihun suunnalla. Oli ihanan aurinkoista, mutta tuuli puhalsi melko kylmästi. Kätköilyt sujuivat onnistuneesti ja löysimmekin kaikki 3, jotka haun kohteina olivat. Ensimmäistä kertaa käytin omalla kännykälläni geokätköilyohjelmaa, joka ei kuitenkaan toiminut aivan halutunlaisesti, koska kännykässäni ei ollutkaan kompassia. Ensi viikonloppuna voisi käydä taas kätköilemässä kun vieraillaan Eurassa.


Tänään ollaan juotu simaa ja nautittu rauhallisesta sunnuntaista. Huomenna alkaa taas arkinen aherrus ja toivon nyt jo viikonloppua. :)

Fabriikin sima on muuten hyvää!! :)

Kommentit

imlacking sanoi…
Kivoja kuvia. Mä olin tänä vappuna vaan kotona ja oli ihan supertylsää. Ois sitä ollut kiva lähteä johonkin, siis jos kavereilla ois ollut jotain illanviettojuttuja mutta. Ja mun omat kaverit kun asuu vielä niin kaukana. Siis sellaset jotka oon tuntenut jo iäisyyden.
Daphnion sanoi…
Kiitos. Mulla oli nyt toinen vappu peräkkäin, että oltiin vaan poikaystävän kanssa kahdestaan. Vappujuhlinta kavereiden kanssa on aina kivaa, mut meil oli just pääsiäisenä bileet joten ei niin harmita. :) Ja ilmakin oli niin kylmä, ettei olisi ees kiinnostanut hihhuloida pitkin yötä ympäri kyliä.

Suositut tekstit