Kosmetiikka vaihtoon

Olen käyttänyt ACO Face -sarjan tuotteita nyt neljän vuoden ajan ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Nyt on kuitenkin yhteiselo tullut tiensä päähän. Parin vuoden ajan olen jo talvisin tarvinnut kosteuttavampia rasvoja ja keväällä käymässäni ihoanalyysissa ilmeni, että ihoni on pinnan alta erittäin kuiva.


Talvirasvana olen käyttänyt Nivea Softia ja Cremen hankin lisäkosteuttajaksi sekä kasvonaamioksi. Soft on kyllä ehdoton lempparini rasvoista eikä hintakaan päätä huimaa.


Silmänympärysvoidekin meni samalla vaihtoon. Ostin Lumenen Vitamin C+ -sarjan silmänympärysseerumin eilen, enkä ole vielä ehtinyt sitä edes testaamaan. Toivottavasti on hyvä tuote.


Nyt olisi hakusessa vielä puhdistusaine. Geeliputsari on nyt pannassa kuivattavuutensa takia, joten joku maitomainen tai vaahtomainen olisi parempi. Olen kierrellyt kaupoissa ja selannut nettiä, mutta en ole osannut tehdä päätöstä. Jos jollain on hyviä vinkkejä, niin olen kuulolla.

Kommentit

Suositut tekstit